Sabtu, 30 Ogos 2008

Makluk Halus yang tidak Educated

Sekarang ini media akbar heboh tentang cerita hantu,berkenaan rasukan histeria kepada pelajar Sekolah Menengah Kebangsaan Tanjung Lumpur Kuantan Pahang,masa cuti sekolah dahulu cerita diam seketika kerana hantu berkenaan tidak berminat merasuk para pekerja sekolah saperti tukang kebun,cleaner dan staf yang bertugas boleh jadi saiz mereka lebih besar dari saiz nenek(hantu)itu.

Minggu ini bila sessi persekolahan bermula,mulalah pelajar perempuan sekolah itu dirasuk semula,yang terbaru ini pelajar yang dirasuk dengan suara yang menjerit meminta darah dan nyawa manusia.

Disebabkan benda halus dikawasan itu tidak kesekolah walaupun sekolah sebelah sahaja,tidak mengetahui bahawa malaysia dah mengadakan 12kali pilehanraya umum dan besoknya 31 ogos malaysia dah mencapai kemerdekaan 51 tahun.

Jikalau makluk halus ini ikut peredaran masa dan beruducated ia akan rasuk pelajar sekolah berkenaan dengan berkata"aku tamahu darah aku tamahu nyawa tapi aku mahu kerajaan negeri dan kerajaan pusat di tukar kerana rumah aku yang aku duduk dah lama pun kerajaan dah robohkan mana nak aku tinggal sekarang,kata KERAJAAN PRIHATIN"

Tiada ulasan: